Isnin, 24 Mei 2010

Seminar Peranan & Tanggungjawab Ahli Majlis

Seminar Peranan & Tanggungjawab Ahli Majlis
Majlis Daerah Tanah Merah, Kelantan
21 & 22 Mei 2010
Bertempat di Hotel Rossa Passadena, Cameron Highlands
.
.
Satu seminar telah dilangsungkan khusus buat ahli-ahli Majlis bagi Majlis Daerah Tanah Merah (MDTM) bertempat di Hotel Rossa Passadena, Cameron Highlands. Cermah telah dikendalikan sepenuhnya oleh Y.Brs Saudara Syamsul Amri bin Ismail, Pengarah Undang-Undang, Majlis Perbandaran Nilai.
.
Ceramah telah dimulakan pada jam 2.30 petang pada 21 Mei 2010 dengan tajuk "Latarbelakang Majlis Perbandaran Nilai" serta "Perlaksanaan Tindakan Penguatkuasaan dan Undang-Undang di MPN". Ceramah telah berlangsung hingga ke jam 4.00 petang.
.
Di sebelah malamnya pula majlis diteruskan dengan slot ceramah "Peranan & Tanggungjawab Ahli Majlis MDTM". Slot ini telah turut dihadiri oleh YM Tengku Adli bin Tengku Abdullah, Ketua Jajahan merangkap Yang DiPertua MDTM. Slot sepanjang hari ini telah dikendalikan dengan cukup baik oleh En Syamsul dengan perhatian penuh diberikan oleh ahli-ahli majlis menjadikan program ini menarik serta tidak membosankan.
.
Semoga setiap intipati yang disampaikan dapat dipraktikkan dengan sebaiknya oleh setiap ahli-ahli majlis demi kejayaan setiap tindakan oleh MDTM.
.
Di antara peserta yang mengikuti seminar ini Mendengar dengan fokus setiap apa yang disampaikan
Saudara Syamsul menyampaikan seminar kepada hampir 50 orang peserta
Turut menjawab setiap persoalan yang dikemukakan
Setiap persoalan dijawab dengan teliti serta berasaskan peruntukan undang-undang
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: