Isnin, 5 Julai 2010

Majlis Perasmian Kaunter OSC MPN

26 Julai 2010 - Satu Majlis Perasmian Kaunter Setempat (OSC) MPN telah berlangsung di Dewan Majlis Perbandaran Nilai. Majlis ini telah disempurnakan perasmiannya oleh Yang Berhormat Dato' Siow Chen Pin, Pengerusi Jawatankuasa Bertindak, Kampung Baru dan Pengangkutan Awam, Negeri Sembilan Darul Khusus.
.
Majlis ini telah dimulakan dengan ucapan alu-aluan oleh YBhg Dato' Hj Abd Halim bin Hj Abd Latif, Yang DiPertua Majlis Perbandaran Nilai dan diikuti dengan ucapan perasmian oleh YB Dato' Siow Chen Pin.
.
Sebaik selesai upacara 'gimik perasmian', tetamu kehormat dan sekelian yang hadir telah menikmati jamuan yang telah disediakan.
.
Selepas itu, YB Dato' Siow telah diiringi oleh YBhg Dato' Yang DiPertua untuk melawat Kaunter Setempat (OSC) di pejabat dan seterusnya menandatangani plak tanda perasmian.
.
Majlis Perasmian ini juga menyaksikan MPN turut melancarkan perkhidmatan mySMS, Sistem eTempahan dan Permohonan Lesen Secara 'Online'. Syabas dan tahniah diucapkan kepada pihak MPN.
.
Adalah diharapkan ini dapat membantu MPN terus mempertingkatkan lagi sistem penyampaiannya bagi memudahkan pelanggan berurusan dengan pihak Majlis.
.
YB Dato' Siow Chen Pin, ketika sedang menyampaikan ucapan perasmian Di antara tetamu yang hadir Majlis perasmian yang mendapat sambutan yang menggalakkan
Suasana di suatu sudut di dalam dewan
YB Dato' Siow dengan diiringi YBhg Dato Hj Abd Halim ketika 'gimik' perasmianSuasana ketika jamuan
Semua tetamu yang hadir melawat ke Kaunter Setempat (OSC)
YB Dato' Siow Chen Pin dengan diiringi YBhg Dato' Hj Abd Halim ketika mendengar penerangan di Kaunter OSC
Bersedia untuk majlis menandatangani plak perasmian
YB Dato' Siow Chen Pin menurunkan tandatangan sebagai satu lagi acara 'simbolik' perasmian
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: