Ahad, 22 Ogos 2010

Majlis Berbuka Puasa & Solat Sunat Tarawih MPN

20 Ogos 2010, Nilai : Jabatan Undang-Undang Majlis Perbandaran Nilai (MPN) telah mengadakan majlis berbuka puasa dan Solat Tarawih buat kali kedua bulan Ramadhan ini bertempat di Surau MPN. Program ini disertai oleh 30 orang kakitangan Jabatan Undang-Undang, MPN.
.
Majlis dimulakan dengan majlis berbuka puasa bertempat di kantin MPN dengan bermenukan buah kurma, kuih serta air. Jamuan makanan berat hanya disediakan sebaik selesai Solat Maghrib.
.
Solat Maghrib telah diketuai oleh En Syamsul Amri bin Hj Ismail, Pengarah Undang-Undang MPN.
.
Sebaik sahaja selesai Solat Maghrib kesemua yang hadir telah menikmati jamuan makan malam bertempat di Kantin MPN. Jamuan makan malam benar-benar menyelerakan kesemua yang hadir dengan menu ayam masak lemak cili api, ikan masin bulu ayam, sayur campur, air sirap serta air teh o.
.
Apabila masuk sahaja waktu Isya' kesemua yang hadir telah menuju ke surau untuk bersolat jemaah yang mana kemudiannya diteruskan dengan acara solat sunat Tarawih yang sekali lagi dipimpin oleh En Syamsul.
.
Berikut dikongsikan beberapa gambar yang telah sempat dirakamkan.
.
Kelihatan En Syamsul (baju merah) ketika memimpin wirid selepas solat Maghrib Aikk... Ahmad Sarkawee ni.... doa ke apa?? Kesemua jemaah mengikuti wirid dengan khusyuk
Hanis, bekas kakitangan MPN yang juga merupakan suami kepada Pn Nurhashimah (Pembantu Tadbir Undang-Undang) yang turut sama hadir
Tinggi betul tangan Rusyduddin ketika berdoa!!
Kelihatan sama En Razali Ismail yang turut sama hadir ke program ini
Suasana ketika makan malam
Sharulnizam yang hadir bersama isteri
Berselera betul nampaknya! Zamri, Fazail, Noorzaidi, Nazir dan Hamizi makan bersama
En Syamsul bersama isteri dan anaknya
Nurhafiz, Zaidi, Halim dan Hasnor
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: