Selasa, 10 Januari 2012

Bowling Antara Jabatan MPN 2012, JUUP Hebat !!

8 Januari 2012, Seremban: Satu Pertandingan Bowling antara Jabatan MPN telah dianjurkan oleh Kelab Sukan & Kebajikan MPN (KESUMAS). Pertandingan tersebut telah berlangsung di Ampang Bowl, Seremban Parade.

Meskipun tanpa latihan yang mencukupi serta liga bulanan Jabatan Undang-Undang & Penguatkuasa (JUUP) yang telah lama tertangguh, namun ini tidak menghalang JUUP untuk memberikan saingan sengit sehinggakan terdapatnya beberapa kakitangan JUUP yang telah berjaya menempatkan diri di kelompok sepuluh pemain terbaik keseluruhan.

Daripada 10 tempat JUUP mencapai 5 tempat di dalamnya.

Kedudukan 10 teratas adalah seperti berikut:

1. Zenire (Jabatan Bangunan)

2. Mohd Izham (JUUP)

3. Musa Hitam (JUUP)

4. Abdul Wahid (Perlesenan)

5. Adzim (Khidmat Pengurusan)

6. Mohd Fitri (JUUP/IT)

7. Nurhafiz (JUUP)

8. Syamsul Amri (JUUP)

9. Wahidin (Kejuruteraan)

10. Najib (Landskap)

Dengan ini tahniah diucapkan kepada yang berjaya, dan kepada yang gagal, cuba lagi di masa akan datang. Dan pastinya pertandingan akan lebih meriah lagi di masa akan datang memandangkan pada tahun 2012 ini, Liga Bulanan JUUP akan dilangsungkan semula!!!


Suasana pertandingan di Ampang Bowl, Seremban Parade Persaingan sengit kesemua Jabatan yang mengambil bahagianEn Syamsul (PUU) bersama dengan anak sulungnya Danish AmriKelihatan En Lotfee bersedia membuat balinganLontaran dengan penuh gaya daripada Hasmawi daripada Jabatan Teknologi MaklumatLagi gambar suasana yang telah sempat dirakamkan

Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: