Khamis, 14 Oktober 2010

Majlis Bacaan Yasiin, Tahlil, Solat Hajat Untuk En Kamaruzaman

15 Oktober 2010, Nilai : Satu Majlis Bacaan Yaasiin, Tahlil, Doa Selamat serta Solat Hajat telah dijalankan secara berjemaah bertempat di Surau Majlis Perbandaran Nilai (MPN) hari ini khusus untuk mendoakan kesejahteraan, kesihatan dan ke'afiatan En Kamaruzaman Bahaman, Pengarah Jabatan Perkhidmatan Perbandaran, Perlesenan dan Kesihatan yang telah disahkan menghidap penyakit kanser. Majlis ini telah dimulakan pada jam 8.30 pagi hingga ke jam 9.30 pagi. Program ini telah diketuai oleh Al-Fadhil Ustaz Irkhas.
.
Majlis ini telah dimulakan dengan Bacaan Yasiin, diikuti dengan tahlil, doa selamat dan akhirnya Solat Hajat yang diimamkan sendiri oleh Al-Fadhil Ustaz Irkhas.
.
Majlis ini telah ini telah turut disertai oleh Pengarah-Pengarah MPN serta kakitangan daripada seluruh Jabatan di MPN. Jabatan Undang-Undang telah diwakili oleh En Syamsul Amri bin Hj Ismail, Pengarah Undang-Undang MPN serta beberapa orang anggota penguatkuasa.
.
Majlis ini telah dikelolakan oleh Kelab Kebajikan & Sukan MPN (KESUMAS). Dengan ini EDITOR dan sekelian warga Jabatan Undang-Undang & Penguatkuasaan (JUUP) mendoakan kesejahteraan dan ke'afiatan En Kamaruzaman semoga cepat sembuh daripada sakit.
.
Sdr Safwan mempengerusikan majlis sebelum menyerahkannya kepada Al-Fadhil Ustaz Irkhas Suasana sayu di dalam Surau MPN
Suasana di dalam Surau yang sempat dirakamkan ketika majlis sedang berlangsung
Di antara kakitangan yang turut hadir
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: