Ahad, 24 Oktober 2010

Majlis Perkahwinan Tg Zainul Bazliah (MPS)

Akauntan Majlis Perbandaran Seremban (MPS), iaitu Tengku Zainul Bazliah binti Tengku Kamarudin akhirnya telah menamatkan zaman bujangnya bersama pilihan hatinya, Syed Mohd Faizal bin Syed Adlan Jamalullail. Majlis perkahwinan tersebut telah berlangsung pada 23 Oktober 2010 bertempat di Dewan Majlis Perbandaran Seremban mulai jam 8.00 malam.
.
Majlis ini telah turut dihadiri oleh En Syamsul Amri bin Hj Ismail, Pengarah Undang-Undang Majlis Perbandaran Nilai (MPN) bersama isteri beliau.
.
Di antara orang kenamaan yang hadir termasuklah YAB Dato' Seri Utama Haji Mohamad bin Hj Hasan, Menteri Besar Negeri Sembilan bersama YM Raja Datin Seri, YB Dato' Hj Mat Ali Hasan, Setiausaha Kerajaan Negeri Sembilan bersama isteri, YBhg Dato' Hj Abd Halim bin Hj Abd Latif, Yang DiPertua Majlis Perbandaran Seremban, bersama isteri.
.
Majlis ini telah berlangsung dengan meriah sekali. Persandingan di rumah pihak lelaki pula dijangka berlangsung pada 30 Oktober 2010 bertemapt di No. 2, Jalan Pembangunan, Rapat Setia, 31350 Ipoh, Perak Darul Ridzuan.
.
Dengan ini EDITOR mengucapkan Selamat Pengantin Baru dan semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.
.
Suasana ketika persandingan Suasana dewan yang penuh sesak dengan kehadiran saudara mara dan kenalan
Dua Merpati sejoli duduk di singgahsana pelamin Raja Sehari
.
.
.
Disediakan oleh : EDITOR

Tiada ulasan: